مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 اردیبهشت 1397 ساعت 10:002018-05-08سياسي

پیام ایران به منطقه "صلح و دوستی" است


وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران پیام ایران به منطقه را پیام صلح و دوستی دانست و گفت: همواره آمادگی خودمان را جهت ایجاد فضای مثبت و سازنده و توام با اطمینان و اعتماد اعلام کرده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امیر سرتیپ حاتمی در دیدار با سرتیپ ستاد البلوشی معاون ستاد کل نیروهای مسلح سلطنت عمان و هیئت نظامی ـ دفاعی همراه، کشور عمان را یکی از بهترین همسایگان جمهوری اسلامی ایران در منطقه دانست و اظهار داشت: روابط دو کشور و دو ملت ایران و عمان در سایه پیوندها و اشتراکات دینی، تاریخی، حسن همجواری و اراده سیاسی رهبران دو کشور در طول چند دهه گذشته، در تمامی ابعاد ممتاز و حسنه بوده است.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با ابراز خرسندی از برگزاری چهاردهمین کمیته مشترک نظامی دو کشور خاطرنشان کرد: این نشست ها و تعاملات عامل مهمی در تحکیم ثبات و امنیت منطقه به شمار می رود.

امیر حاتمی همکاری جمهوری اسلامی ایران با سلطنت عمان را نمونه و الگوی موفقی از روابط دوجانبه دانست و تصریح کرد: این روابط می تواند الگویی برای روابط سایر کشورهای منطقه باشد.

وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه اعتقاد داریم گفت وگو و همکاری جمعی کشورهای منطقه می تواند زمینه های صلح و اعتماد متقابل را فراهم آورد، تاکید کرد: پیام ما به منطقه، پیام صلح و دوستی است و همواره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام ایران به منطقه "صلح و دوستی" است

پیام ایران به منطقه "صلح و دوستی" است